Sunday, February 24, 2013

Nailpolish Swatch & Review: OPI Goldeneye


Hey Beauties !
First coat of OPI Goldeneye
I’m back with another nailpolish swatch and review post.
This week I decided to wear Goldeneye from OPI’s Skyfall collection.
It is definitely festive but a girl needs to get crazy every now and then !
So I applied the first coat and it was a bit sheer and chunky, I didn’t like the texture of it.
The second coat made it look a bit better but I still didn’t like the finish.. I guess I wanted something less textured that looks smoother.
I will not be wearing this nailpolish by itself, I would be using it for nail art, like golden tips or golden half moon, and even on top of darker nail polishes.
Meanwhile, here are tons of pictures :D
Hello mes beautés!
2nd coat of OPI Goldeneye
Comme chaque semaine j'ai décidé d'essayer un nouveau vernis et vous dire ce que j'en pense.
Ce weekend, j'ai opté pour Goldeneye de la collection Skyfall de OPI.
Ce vernis est dans la catégorie festive donc je le mets avec mes vernis "special occasions". Mais bon, je me suis dit soyons fous/folles !
Donc j'ai appliqué la première couche, mais je n'ai pas trop aimé le rendu. Je trouve que la texture est un peu rêche, qu'il n'est pas facile à étaler, et la couvrance n'est pas top.

En appliquant la deuxième couche, yallah on voit la couleur dans tous ses éclats.C'est un vernis que je mettrais de côté pour le nail art, genre une french manucure au bouts dorés ou bien une demi-lune, ou même en l'appliquant par dessus un vernis foncé.Je posterai des photos d'autres looks réalisés avec ce vernis plus tard.En attendant, voici quelques photos sous différentes lumières. 


Still need to clean the edges lol


OPI Goldeneye at night with Flash

OPI Goldeneye at night without Flash
OPI Goldeneye so festive!




No comments:

Post a Comment